Redakcja dziękuje wszystkim osobom i instytucjom, które wsparły budowę portalu, a w szczególności:
- Panu prof. Maciejowi Gołąbowi z Uniwersytetu Wrocławskiego za możliwość konsultacji oraz udostępnienie materiałów dotyczących biografii i twórczości Kofflera;
- Pani Doz. Dr. Barbarze Boisits z Austrian Centre for Digital Humanities and Cultural Heritage (Österreichische Akademie der Wissenschaften) za udostępnienie indeksu Kofflera;
- Paniom Tetianie Koval z Biblioteki Narodowej Ukrainy im. Władimira Wiernadskiego oraz Olenie Beregovej z Instytutu Badań nad Kulturą Narodowej Akademii Sztuk Ukrainy w Kijowie za pomoc w pozyskaniu materiałów nutowych II oraz IV Symfonii Józefa Kofflera;
- Pani Anouk Jeschke z Musikarchiv Akademie der Künste w Berlinie za niezwykle sprawną pomoc w pozyskaniu cyfrowych kopii fragmentów rękopisów Koncertu fortepianowego oraz opracowania Wariacji Gildbergowskich Józefa Kofflera wraz z licencją na ich prezentację online;
- Paniom Marii Sołtys ze Lwowa, Marii Zachorowskiej z Krakowa za udostępnienie zbiorów rodzinnych;
- Państwu Joannie i Kazimierzowi Świetlickim ze Lwowa za wykonanie fotografii szeregu budynków;
- Państwu Ewie i Romanowi Miczy z Bielska-Białej za udostępnienie zbiorów rodzinnych dotyczących Adama Mitschy;
- Ks. Józefowi Wołczańskiemu z Krakowa za fotografię oraz informacje dotyczące ks. Stanisława Narajewskiego;
- Panu Zoranowi Krstulovićowi z Narodowej i Uniwerysteckiej Biblioteki w Lublanie za sprawną korespondencję i zgodę na publikację online korespondencji Józefa Kofflera ze Slavko Ostercem z zasobów archiwum;
- Polskiemu Wydawnictwu Muzycznemu oraz Bibliotece Jagiellońskiej za zgodę na publikację online korespondencji Józefa Kofflera z Adolfem Chybińskim;
- Archiv der Universität Wien oraz Archiwum Arcybiskupa Eugeniusza Baziaka w Krakowie za udostępnienie szeregu materiałów dotyczących biografii oraz twórczości Józefa Kofflera;
- Międzynarodowemu Centrum Kultury w Krakowie za udzielenie zgody na użycie zdjęcia Pawła Mazura z publikacji Lwów nowoczesny (Kraków: MCK, 2020) na stronę startową portalu.
Dziękujemy również wszystkim tym, którzy w minionych dekadach przyczyniali się do zachowania i popularyzacji dorobku Józefa Kofflera, w tym m.in.:
- Pani Elżbiecie Sternlicht, która w roku 2005 we współpracy z firmą płytową Acte Préalable dokonała pionierskich nagrań kompletu dzieł Józefa Kofflera przeznaczonych na fortepian solo; nagrania ukazały się pod postacią pięknie wydanych płyt AP0122 i AP0123 - Józef Koffler – Complete piano works – vol. 1 i vol. 2.
- Panu Janowi A. Jarnickiemu, właścicielowi firmy Acte Préalable, za wydanie i dsytrybucję płyt CD (AP0122 i AP0123; 2005) z nagraniami dzieł fortepianowych Józefa Kofflera w wykonaniu Elżbiety Sternlicht, popularyzujących nazwisko i twórczość kompozytora;
- Organizatorom i Wykonawcom koncertu w ramach festiwalu „Warszawskie Spotkania Muzyczne” w roku 2016: soliście, Panu Danielowi Wnukowskiemu, Polskiej Orkiestrze Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa oraz dyrygentowi Krzysztofowi Słowińskiemu, a także Panu Frankowi Harders-Wuthenow, producentowi płyty en hommage Józef Koffler (EDA 42; 2017) – dziękujemy najserdeczniej za publiczne wykonanie, nagranie, wydanie płyty oraz zgodę na nieodpłatną publikację fonogranów Koncertu fortepianowego oraz II Symfonii Józefa Kofflera na niejszym portalu.
- Panom Mateuszowi Strzeleckiemu, Andrzejowi Pawłowi Ślązakowi oraz Łukaszowi Pawlakowi, właścicielowi firmy Requiem Records - dziękujemy najserdeczniej za nagranie, wydanie na płycie oraz zgodę na nieodpłatną publikację na stronie fonogramu Capriccia op. 18 Józefa Kofflera wydanego w ramach Opus Series (2018);
- Polskiemu Wydawnictwu Muzycznemu za włączenie Koncertu fortepianowego Józefa Kofflera do wyjątkowego, rocznicowego wydawnictwa 100 na 100.